Ana içeriğin başı

Hizmetlere İlişkin Şartlar, Riskler ve İstisnaî Durumlar

Şartlar

  • BDDK düzenlemeleri uyarınca Telefon Bankacılığı’ndan sadece çift faktörlü zorunlu doğrulama adımlarını geçtikten sonra hizmet alabilirsiniz.

Riskler

  • Bankamız hiçbir zaman şifrelerini talep etmek için müşterimizi aramamaktadır. Sözlü olarak telefonda veya yazılı olarak e-posta ya da SMS mesajı ile güvenlik bilgilerinizin paylaşılmasını istememektedir.
  • Sosyal medya mesajlaşmaları, e-posta, SMS ve telefon görüşmelerinizde, şifre/ parola, kredi/banka kartı, hesap, kimlik, adres, telefon ve benzer nitelikteki bilgilerinizi kesinlikle paylaşmayın.
  • Aynı şifreyi farklı hizmetler için kullanmaktan kaçının.
  • Tüm şifrelerinizi belirlerken, doğum tarihiniz, ardışık rakam ve aynı rakamlar gibi başkaları tarafından kolayca tahmin edilebilecek bilgileri tercih etmeyin.

İstisnai Durumlar

  • Telefon Bankacılığı’ndan sadece gerçek kişi müşterilerimize hizmet verilmekte olup vekaletname ile şubelerimizden hizmet verilmektedir.
  • Bankamızda ilk defa hesap açmak isteyen müşterilerimizin şubelerimizi ziyaret etmesi gerekmektedir.
  • Bireysel kredi başvuruları dijital kanallarımızdan (İB ve MB) ve şubelerimizden yapılabilmektedir.
  • 18 yaşından küçük müşterilerimize Telefon Bankacılığı’ndan hizmet verilememektedir.
  • Telefon Bankacılığı’ndan sunulmayan ürün ve hizmetlerimiz için Müşteri Temsilcilerimiz sizleri en uygun hizmet kanallarımıza yönlendirecektir.
  • Banka ve kredi kartlarınıza ait kayıp/çalıntı bildirimlerinizi web sitemizde yer alan “Canlı Destek” uygulamamızı kullanarak da yapabilirsiniz.