Ana içeriğin başı

Engelli müşterilerimizin günlük hayatta yaşadığı zorlukları en aza indirgemek, bankacılık işlemlerini daha erişilebilir ve kolay hale getirmek için buradayız.

Şubelerimiz, ATM’lerimiz ve direkt bankacılık kanallarımızda sunduğumuz birçok uygulama ile engelli müşterilerimizin hizmet alma kapasitesini artırabilmek, onların ihtiyaçlarına ve hizmetlerimize daha kolay erişebilmesini sağlamak amacıyla çalışıyoruz.

Engelsiz bankacılık kapsamında şimdiye dek hayata geçirdiğimiz hizmetlere ek olarak, erişilebilirlik alanındaki teknolojilerin gelişimini takip ediyor ve hizmet kalitemizi bu teknolojilere paralel artırmayı hedefliyoruz.

 
  • Yurt içi diğer banka ATM’lerinden, banka kartı ve kredi kartı ile gerçekleştirdikleri para çekme, para yatırma, kredi kartı borcu ödeme, bakiye ve kredi kartı borcu sorgulama işlemlerinden masraf ve ücret alınmamaktadır.
  • HSBC Telefon Bankacılığı’nda öncelikli hizmet sunulmaktadır.
 
  • Tüm şubelerimizde hissedilebilir yüzey/ Braille alfabesi ile yönlendirmeler yer almaktadır. Giriş kapılarında, şube adı ve çalışma saatlerimize Braille alfabesi ile yer verilmektedir.
  • İhtiyaç duyulması halinde Braille alfabesi ile hazırlanmış Bankacılık Sözleşmeleri şubelerimizde müşterilerimize sunulmaktadır.
  • Müşterilerimizin dinleyebilmesi için Bankacılık Sözleşmelerimiz web sitemizde ses dosyası olarak da sunulmaktadır. Sözleşmelerimize ulaşmak için lütfen tıklayın.
  • Hizmet noktalarına erişimi kolaylaştırmak üzere şubelerimizde yürüme bantları yer almaktadır.
  • Web sitesi, İnternet ve Mobil Bankacılık uygulamalarımız, SMS metinlerimiz; yazıyı sese dönüştüren ekran okuyucu program kullanımına uyumlu şekilde tasarlanmaktadır.
  • Tüm ATM’lerimizde kulaklık kullanımı ile sesli menü hizmeti sunularak işlemlerin güvenli bir şekilde gerçekleştirilmesi kolaylaştırılmaktadır. Ayrıca ATM üzerindeki etiketlerde yer alan bilgilendirmeler Braille alfabesi ile yapılmaktadır.
 
  • Tüm şubelerimizdeki kapı girişleri ve vezneler, tekerlekli sandalye kullanan müşterilerimizin kullanımına uygun şekilde tasarlanmaktadır.
  • Müşterilerimizin şube giriş çıkışlarını kolaylaştırmak üzere şube kapılarında yardım zili bulunmakta, ayrıca sabit/portatif rampalar ya da asansörler kullanılmaktadır.
  • Ortopedik engelli müşterilerimizin kullanımına uygun olarak tasarlanan HSBC ve Akbank ATM bilgilerine ulaşmak için lütfen tıklayın.
 
  • İşaret dili bilen müşteri temsilcilerimiz, şubelerimizi ziyaret eden müşterilerimize hafta içi mesai saatleri içerisinde destek olmaktadır.
  • İşitme engelli müşterilerimizin kayıp/çalıntı kart bildirimlerini 7/24 online yapabilmeleri ve ürün/hizmetlerimiz hakkında bilgi almalarını teminen web sitemizde “Bize Ulaşın” sayfasında “Canlı Destek” hizmeti sunulmaktadır.