Ana içeriğin başı

HSBC Mobil Bankacılık nedir?

HSBC Mobil Bankacılık, temel bankacılık hizmetlerimize ihtiyacınız olan her an, her yerde, sahip olduğunuz mobil cihazınız üzerinden ulaşmanızı sağlayan bir uygulamadır.

HSBC Mobil Bankacılık hizmetinden kimler faydalanabilir?

HSBC Mobil Bankacılık hizmetimizden, parola sahibi tüm bireysel müşterilerimiz faydalanabilir.

HSBC Mobil Bankacılık uygulamasına yurtiçi ya da yurtdışında –internet bağlantısı olan- herhangi bir yerden ulaşabilir miyim?

Evet, internet erişiminiz olması durumunda HSBC Mobil Bankacılık uygulamasını kullanabilirsiniz.

İndirme ve Yükleme

HSBC Mobil Bankacılık uygulaması benim mobil cihazımla uyumlu mu?

HSBC Mobil Bankacılık’ı Android 5.1 ve üzeri ve iOS 12ve üzeri işletim sistemine sahip akıllı telefon ve tabletlerinizde kullanabilirsiniz.

Mobil cihazında hangi versiyonun yüklü olduğunu bilmiyorum, nasıl öğrenebilirim?

iOS işletim sistemini kullanan cihazlar için, Ayarlar > Genel > Hakkında sayfasında yer alan Sürüm bilgisini, Android işletim sistemine ait cihazlar için Ayarlar > Cihaz Hakkında sayfasında yer alan Android Sürümü bilgisini kontrol edebilirsiniz. (Android cihazlarda menü ve sayfa isimleri farklılık gösterebilir.)

Cihazımda Android/iOS işletim sistemi var ancak versiyonu güncel değil, nasıl güncelleyebilirim?

Cihazınız üzerinden Yazılım Güncelleme seçeneği ile en son sürüme geçebilirsiniz. (Not: Bazı modeller için üretici firma tarafından güncelleme desteği verilmiyor olabilir.)

Kullandığım cihaz iOS ya da Android işletim sistemlerini desteklemiyor. HSBC Mobil Bankacılık uygulamasını kullanmak için ne yapabilirim?

HSBC Mobil Bankacılık uygulaması şu an için sadece iOS ya da Android işletim sistemli mobil cihazları desteklemektedir. Mobil cihaz kapsamının ilerleyen dönemlerde genişlemesi durumunda size bilgilendirme yapılacaktır.

HSBC Mobil Bankacılık uygulamasını nasıl yükleyebilirim?

Mobil Bankacılık uygulamasını, mobil cihazınızın işletim sistemine gore App Store (iPhone, iPad vb.) ya da Google Play’den indirebilirsiniz.

Giriş

HSBC Mobil Bankacılık uygulamasından faydalanmam için ayrı bir şifre oluşturmam gerekiyor mu, kullanıcı kodu ve parola alanlarına ne yazmalıyım?

Mevcut kullanıcı kodu ve parolanızı kullanmanız gerekmektedir, ayrı bir şifre oluşturmanıza gerek yoktur. Eğer parolanız yok ise Anında Şifre üzerinde kolayca alabilirsiniz.

HSBC Mobil Bankacılık uygulamasına nasıl giriş yapabilirim?

HSBC Mobil Bankacılık uygulamasına eğer daha önce giriş yapmadıysanız ilk adımda kullanıcı kodu ve parolanızı girmeniz istenecektir. İkinci adımda sistemde kayıtlı olan cep telefonunuza SMS ile gelen Tek Kullanımlı Şifre’yi girip, uygulamaya giriş yapabilirsiniz. İlk girişinizden sonra sadece parola ile uygulamaya girerek işlemlerinizi kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Kullanıcı kodumu ve Parolamı hatırlamıyorum, ne yapmalıyım?

Anında Şifre üzerinden yeni parola olarak işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

İşlemler

HSBC Mobil Bankacılık uygulaması ile hangi işlemleri yapabilirim?

HSBC Mobil Bankacılık ile hesap ve kredi kartı bakiyelerinizi görüntüleyebilir, hesap hareketlerinizi izleyebilir, para transferi, fon alış / satış, döviz alış/satış işlemlerinizi gerçekleştirebilir ve faturalarınızı ödeyebilirsiniz. Güncel işlem listesi için lütfen tıklayın.

HSBC Mobil Bankacılık işlem limitleri nedir?

HSBC Mobil Bankacılık uygulaması işlem limitleri, HSBC Bank Bireysel İnternet Bankacılığı işlem limitleriyle ortaktır. 

Güncel işlem limitlerini görüntülemek için tıklayın.

Cep telefonumu kaybettim / çaldırdım, ne yapmalıyım?

HSBC Telefon Bankacılığı 0850 211 0 111’i arayarak kanal parolanızın kullanıma kapatılmasını isteyebilirsiniz. Akabinde yeni parola alarak yeni telefonunuza uygulamayı indirip, kullanabilirsiniz.