Ana içeriğin başı

Neden Sesli Yanıt Sisteminizde değişiklik yaptınız?

Siz değerli müşterilerimizin görüşlerini ve geribildirimlerini dikkate alarak, istenilen menülere kolayca ulaşabileceğiniz, müşteri temsilcisine bağlanmadan yapabileceğiniz işlem seçeneklerinin geniş olduğu, sizi cep telefon numaranızdan tanıyan ve Müşteri Hizmet Yetkilisine daha kolay ulaşabileceğiniz bir Sesli Yanıt Sistemi ile hizmet vermek istedik.

Müşteri temsilcisine en kısa hangi menüden bağlanabilirim?

Müşteri temsilcisine bağlanmadan işlem yapabilmeniz için Sesli Yanıt Sistemi menü seçenekleri genişletilmiştir. İhtiyacınıza uygun olan menü seçeneklerine nasıl ulaşabileceğinizi görmek için tıklayın.

Arama Ücretlendirmenizde bir değişiklik oldu mu?

Ücretlendirmelerde herhangi bir değişiklik yapılmadı. Yalnızca size daha iyi hizmet verebilmek için Sesli Yanıt Sistemimizi yeniledik. ve “Telefon Bankacılığı numarasımızı aradığınızda operatörünüzün ya da servis sağlayıcısının tarifesi üzerinden ücretlendirilirsiniz.

Kredi kartı ekstrelerime en kısa yoldan nasıl ulaşırım?

Ekstrelerinizi sistemde kayıtlı eposta adresinize alabilmek için Kredi Kartı İşlemleri menüsü altında yer alan 1 nolu İşlem Sorgulama ve ardından alt menüsü olan 4 nolu seçeneği tuşlayarak Ekstre İşlemleri menüsüne ulaşabilirsiniz. Ekstre İşlemleri menüsünde 2 nolu seçenek olan “Eposta ile Geçmiş Dönem Ekstreleri Alma” menüsünü kullanarak ekstrenizi eposta adresinize alabilirsiniz.

Telefon Bankacılığı şifresi nedir? Telefon Bankacılığı Şifrem yok / hatırlamıyorum, ne yapmalıyım? Nereden alabilirim?

Telefon Bankacılığı şifrenizi Çağrı Merkezi, Şubeler ya da ATM ler aracılığı ile oluşturabilirsiniz. Sesli Yanıt Sistemini aradığınızda kart numaranızı girdiğinizde kart şifrenizi / müşteri numaranızı ya da TC Kimlik Numaranızı girdikten sonra Telefon Bankacılığı şifrenizi tuşlamanız beklenmektedir. Şifrenizi bilmiyorsanız “*” yıldız tuşuna basarak müşteri temsilcilerimizle irtibata geçebilir, şifrenizi oluşturabilirsiniz.

Telefon bankacılığı şifremi kaybettim, ne yapmalıyım?

İşlem güvenliğinizi sağlamak için kullandığınız Telefon Bankacılığı şifreniz 3.şahıslar tarafından öğrenilmesi ya da yazılı olarak tutulup, kaybedilmesi durumunda, irtibata geçip şifrenizin kullanıma kapattırmanız gerekmektedir.

Müşteri temsilcisine bağlanmadan hangi işlemleri yapabilirim?

Sesli Yanıt Sistemi Diagramımızda ( IVR Diagramı metnine link eklenip, diagramın olduğu sayfayı yeni pencerede açabilir) yanlarında SYS yazan işlemler Müşteri Hizmet Yetkilisinebağlanmadan yapabileceğiniz işlemlerdir. Sesli Yanıt Sistemi menü ağacını inceleyebilirsiniz.

Kredi kartımın kurye durumunu öğrenmek istiyorum, nereden bağlanmalıyım?

Kart veya müşteri numaranız ardından şifrenizi tuşlayarak, sistemde kendinizi tanımladıktan sonra, Kredi Kartı İşlemleri alt menüsü olan 4 nolu Diğer İşlemler seçeneği altında yer alan 4 nolu “Kredi Kartı Kurye Sorgulama” menüsünü kullanabilirsiniz. Sistemde kendinizi tanımlamak için kullanabileceğiniz kredi kartı numaranız veya şifreniz yoksa, tanımlı olmayan müşterilerimiz için hizmet veren menüde 2 nolu “Kredi Kartı Kurye Sorgulama” menüsünde cep telefon numaranızı ve doğum tarihinizi tuşlayarak kartınızın kuryedeki durumunu sorgulayabilirsiniz.

İnternet Bankacılığı/Mobil Bankacılık/Güvenli Anahtar ile ilgili destek almak istiyorum, hangi menüden bağlanabilirim?

Şifrenizi tuşlayarak bağlandıysanız, “Şifre ve Diğer İşlemler” menüsü altında 4 nolu seçenek olan “İnternet Bankacılığı İşlemleri” menüsünü tercih edebilirsiniz. Bu menü altında 4 nolu seçenek olarak sunulan “İnternet ve Mobil Bankacılık Teknik Destek “ menüsünü kullanarak işleminizde yardımcı olabilecek uzman Müşteri Hizmet Yetkilisine ulaşabilirsiniz.

Menülerde okunan Hesap Özeti ifadesi ne demektir? Hangi bilgiler verilmektedir?

Kredi kartınız için güncel bilgileri ve kesilen son ekstrenizin bilgilerinin paylaşıldığı menüdür. Aynı şekilde vadesiz hesabınız ve bireysel kredinizle ilgili özet bilgileri alabilmeniz için ilgili menülerin girişinde de özet bilgilere yer verilmiştir.

Diğer kredi kartlarımın bilgilerine nasıl ulaşabilirim?

Birden fazla kredi kartınız olması durumunda ana menüler altında “diğer kartlarınızla işlem yapmak için” seçeneğini tuşlayarak, seçim yapabileceğiniz diğer kartları dinleyebilirsiniz.

Kredi Kartı başvurusu yapmak istiyorum, nereden bağlanmalıyım?

Mevcut kredi kartı sahibi iseniz, Kredi Kartı İşlemleri menüsünü seçtikten sonra önce 4 nolu “Diğer Hizmetler” menüsünü, ardından da 2 nolu “Kredi Kartı Başvuru” menüsünü tercih edebilirsiniz.

Bankamızda herhangi bir ürününüz yoksa, tanımlı olmayan müşterilerimiz için hizmet veren menüde 4 nolu Ürün Bilgileri ve Başvurular menüsünü kullanabilirsiniz.

IBAN bilgimi öğrenmek istiyorum, hangi menüyü kullanmalıyım?

Bankacılık İşlemleri menüsü altında 3 nolu Diğer İşlemler menüsünü ve ardından yine 3’ü tuşlayarak hesabınızın IBAN bilgisini dinleyebilirsiniz.

Nakit avans çekmek istiyorum, müşteri temsilcisine nereden bağlanmalıyım?

Kredi Kartı İşlemleri menüsü altında 2 nolu İşlemler menüsünü ve ardından 4’ü tuşlayarak “Nakit Avans” işleminizi Sesli Yanıt Sistemi’nde Müşteri Hizmet Yetkilisine bağlanmadan yapabilirsiniz.

Cep telefonumdan aradığımda kartımın son 4 hanesi isteniyor ama diğer telefonlardan aradığımda istenmiyor? Neden?

Sistemde kayıtlı olan cep telefonunuzdan aradığınızda sizi tanıyoruz. Kartınızın son 4 rakamına ek olarak şifrenizi girdiğinizde güvenliğiniz için yeterli bilgiler alınmış oluyor ve işlemlerinize devam edebiliyorsunuz. Böylece Sesli Yanıt Sisteminde kendinizi tanımlama adımında geçirdiğiniz süreyi kısaltmış oluyorsunuz.

İngilizce menüden Türkçe menüye ya da Türkçe menüden ingilizce menüye dönüş için ne yapmalıyım?

Sesli Yanıt Sistemi’ne bağlandığınızda İngilizce hizmet alabileceğiniz menüye yönlendirilebileceğiniz gibi yine #’ı tuşlayarak Türkçe hizmet alabileceğiniz Sesli Yanıt Sistemi başlangıç noktasına aktarılabilirsiniz.

TC Kimlik Numaramı girdiğimde benden hangi şifremi istiyorsunuz?

TC Kimlik numaranızı girdiğinizde Telefon Bankacılığı şifrenizi tuşlamanız istenmektedir.

Kredi Kartı/Bireysel Kredi başvurum vardı, durumunu nasıl öğrenebilirim?

Bankamızdan sahip olduğunuz herhangi bir ürününüz yoksa, tanımlı olmayan müşterilerimiz için hizmet veren menüde 4 nolu Ürün Bilgileri ve Başvurular menüsünü kullanabilirsiniz.

Kredi kartımın limitini öğrenmek istiyorum. Hangi menüden öğrenebilirim?

Kredi kartı limit bilgilerinizi Kredi Kartı İşlemleri menüsüne girdiğinizde okunan hesap özetinden öğrenebileceğiniz gibi, yine Kredi Kartı İşlemleri menüsü altında önce 1 (İşlem Sorgulama menüsü) ardından da 2 (Kredi Kartı Limit Bilgisi)’yi tuşlayarak ulaşabilirsiniz.

Hala 7 / 24 çalışıyor musunuz?

Bankacılık işlemlerinizle ilgili ihtiyacınız olduğu her an ulaşabilmeniz için, resmi tatiller de dahil olmak üzere 7 gün 24 saat hizmetinizdeyiz.

Bana okunan Sesli Yanıt Sistemi ile arkadaşıma okunan farklı, sebebi nedir?

Yenilenen Sesli Yanıt Sistemimiz ile birlikte menü seçenekleriniz ürün sahipliğinize göre okunmaya başlanmıştır. Örneğin; kredi kartı sahibi değilseniz, Bankamızda sadece hesabınız bulunuyorsa Sesli Yanıt Sistemi’nde duyacağınız ilk menü seçeneği “Bankacılık İşlemleri” iken, kredi kartı sahibi olduğunuzda ilk seçenek olarak “Kredi Kartı İşlemleri” menüsü verilmekte, “Bankacılık İşlemleri” menü seçeneği 2. sırada verilmektedir.

Sesli Yanıt Sisteminizde bana neden “Bankacılık İşlemleri” menüsü okunmuyor?

Sesli Yanıt Sistemi menüleri ürün sahipliğinize göre değişiklik göstermektedir. Ürünleriniz arasında vadesiz hesabınız yok ise, bu ana menü ve alt seçenekleri sunulmayacaktır.

Sesli Yanıt Sisteminizde bana neden “Kredi Kartı İşlemleri” menüsü okunmuyor?

Sesli Yanıt Sistemi menüleri ürün sahipliğinize göre değişiklik göstermektedir. Ürünleriniz arasında kredi kartı yok ise, bu ana menü ve alt seçenekleri sunulmayacaktır.

Web sitesinde sigorta menünüz olduğunu gördüm ancak ulaşamadım?

Sesli Yanıt Sistemi menüleri ürün sahipliğinize göre değişiklik göstermektedir. Ürünleriniz arasında bankamız vasıtasıyla satın aldığınız sigortanız yoksa, bu ana menü ve alt seçenekleri sunulmamaktadır.

Telefon Bankacılığı Şifremi bilmiyorum, Sesli Yanıt Sisteminden işlem yapamayacak mıyım?

Şifrenizi Telefon Bankacılığı müşteri temsilcileri , Şubemiz kanalı ile temin edebilir ya da kartınız varsa ATM den oluşturabilirsiniz. Şifrenizi tuşlamadığınız takdirde hizmet alabileceğiniz menüler sınırlı olup, dilerseniz tanımsız müşteri menüsü seçeneklerine göz atabilirsiniz.

Güvenli Anahtar ile ilgili işlem yapmak istiyorum , yetkilinize hangi menüden ulaşabilirim?

Şifrenizi tuşlayarak bağlandıysanız, “Şifre ve Diğer İşlemler” menüsü altında 4 nolu seçenek olan “İnternet Bankacılığı İşlemleri” menüsünü tercih edebilirsiniz. Bu menü altında 4 nolu seçenek olan “İnternet ve Mobil Bankacılık Teknik Destek“ menüsünü kullanarak işleminizde yardımcı olabilecek uzman Müşteri Hizmet Yetkilisine ulaşabilirsiniz.

Kredi kartı Ekstrelerimi faks olarak almak istiyorum, hangi menüden ulaşabilirim?

Güvenliğiniz için ekstrelerinizin fax ile gönderimi durdurulmuş olup, eposta ile almaya devam edebilirsiniz. Eposta ile ekstrenizi alabilmek için, 1 nolu “Kredi Kartı İşlemleri” menüsü altındaki 4 nolu Ekstre İşlemleri seçildiğinde okunan alt menülerden “Eposta ile Geçmiş Dönem Ekstreleri Alma” seçeneği ile sistemde kayıtlı eposta adresinize ekstrenizi alabilirsiniz. Eposta adresiniz Bankamız sistemlerinde kayıtlı veya güncel değil ise bilginizi güncellemek için Müşteri Hizmet Yetkilisine ulaşabilirsiniz.

Vadeli mevduat hesabı açılışı için hangi menüden işlem yapabilirim?

Bankamızda mevcut olan bir vadesiz mevduat hesabınız var ise Vadeli hesap açma işlemi için “Bankacılık ve Hesap İşlemleri” menüsü altında yer alan 3 nolu Diğer İşlemler menüsünde sunulan 4 nolu “Vadeli Hesap” alt seçeneği ile vadeli hesap faiz oranlarını dinleyebilir, hesaplama yapabilir ve hesap açmak istiyorsanız ardından Müşteri Hizmet Yetkilisi ile görüşebilirsiniz.

Bireysel kredim için sesli yanıt sisteminizden ödeme yapabilir miyim?

“Bireysel Kredi ve Mortgage İşlemleri” menüsü altında yer alan 2 nolu “İşlemler” seçeneği altında verilen ilk menü seçeneği “Kredi Ödeme” menüsüdür. Bu menü yardımıyla müşteri temsilcisine bağlanmadan işleminizi Sesli Yanıt Sistemi’nde tamamlayabilirsiniz.

0850 211 0 111’i aradığımda sesli yanıt sisteminiz bana “menü seçenekleriniz değişmiş olabilir” mesajını okudu. Menü seçeneklerim neden değişiyor?

Yenilenen Sesli Yanıt Sistemimiz ile birlikte menü seçenekleriniz ürün sahipliğinize göre okunmaya başlanmıştır. Dolayısıyla kredi kartı sahibi değilseniz, Bankamızda sadece hesabınız bulunuyorsa Sesli Yanıt Sistemi’nde duyacağınız ilk menü seçeneği “Bankacılık İşlemleri” iken, kredi kartı sahibi olduğunuzda ilk seçenek olarak “Kredi Kartı İşlemleri” menüsü verilmekte, “Bankacılık İşlemleri” menü seçeneği 2. sırada verilmektedir. Menü seçeneklerinizin değişmiş olabileceği yönündeki uyarımız da, ulaşmak istediğiniz menünün tuşlama numarasının değişmiş olabileceğine dair sizi bilgilendirmek amaçlıdır.

Cep telefonundan sizi arıyorum. Bana “sistemlerde kayıtlı cep telefonunuzdan aradığınızı görüyoruz” anonsu okunuyor. Ardından istenen kartımın son 4 hanesini tuşluyorum ancak “Girişinizi onaylayamıyorum” anonsu veriyor. Neden bağlanamıyorum?

Kartınızın son 4 rakamını kontrol ederek, kartın üzerinde yazdığı şekilde tuşlamanız beklenmektedir. Yanlış ya da eksik bir tuşlama yapıldığında bu uyarı verilmektedir. Ayrıca arama yaptığınız cep telefonu numarasının bankamız sistemlerinde sizin adınıza kayıtlı olan cep telefonu numaranız olduğundan ve bu numaradan bizi aradığınızdan emin olmalısınız.

Kredi kartımı teslim aldım şifre oluşturmak istiyorum. Hangi menüden bağlanmalıyım?

Telefon bankacılığı şifrenizi biliyor ve tuşladıysanız, Kredi Kartı İşlemleri menüsü altında 4 nolu Diğer İşlemler seçeneğini ve ardından da 1 nolu “Kredi Kartı Şifre Oluşturma” menüsünü seçerek işleminizi yapabilirsiniz.

Telefon Bankacılığı şifrenizi bilmiyorsanız, kendini tanımlamamış müşteriler için sunulan kısıtlı menü seçereklerinden önce 1 ardından da 2'yi tuşlayarak Müşteri Hizmet Yetkilisine bağlanabilirsiniz.

Bireysel kredi başvuru yapmak istiyorum. Hangi menüden bağlanmalıyım?

Kendini tanımlamamış müşteriler için sunulan kısıtlı menü seçereklerinden 4 nolu Başvuru ve Başvuru Sorgulama menüsünü tercih edebilirsiniz.

Sesli Yanıt Sisteminde okunan işlemler arasında Kart Kayıp/Çalıntı yer almıyor? Neden?

HSBC Bank A.Ş Sesli Yanıt Sistemi 0850 211 0 111’i aradığınızda Kayıp/Çalıntı İşlemleri için * (yıldız) tuşunu kullanabileceğiniz yönünde bilgi mesajı yer almaktadır. Kayıp – Çalıntı gibi risk içeren durumlarda herhangi bir kart numarası/müşteri numarası ya da şifre girmenize gerek kalmadan Müşteri Hizmet Yetkilimize direkt ulaşabilirsiniz.

Sesli Sistemindeki işlemleri dinledim ama İngilizce dil tercihine rastlamadım?

HSBC Bank A.Ş Sesli Yanıt Sistemi 0850 211 0 111’i aradığınızda İngilizce dil seçeneğinde hizmet alabileceğiniz menülere yönlendirilebilmeniz için # (kare) tuşunu kullanabileceğiniz yönünde bilgi mesajı yer almaktadır.

Kredi kartımı ödeyebileceğim yerlerin bilgisini daha önce Sesli Yanıt Sisteminizden öğrenebiliyordum, artık bu bilgiye ulaşamıyorum. Neden?

Sesli Yanıt Sisteminde sunulan menü seçenekleri için sıklıkla kullanılan menüleri tercih etmeye özen gösterdik. Böylelikle, daha sade ve kullanışlı bir Sesli Yanıt Sistemi ile size hizmet sunuyoruz. Ödeme noktaları hakkında bilgi almak için www.advantage.com.tr'yi ziyaret edebilirsiniz.